søndag 5. mai 2013

Bilder fra Åpningen.


Utstillingsåpningen, på Peder Balkesenteret, Toten


Stolene som vi har jobbet med, her fortelles 8 ulike kvinnesjebner.
Mer om dem på min blogg http://ingunkleppan.blogspot.no/ etterhvert.


Det var et forferdelig vær på lørdag, det snødde og var utrivelig å reise til Kapp på Toten. Men i kafeen var det høy stemning og masse folk. Det var egentlig litt uventet at så mange møtte opp på en sånn ufyselig dag.
Det var sang, musikk og diktopplesning av ?Camilla (husker ikke hva hun het), og en flott tale av Statsråd Rigmor Aasrud

 Så gikk hele følget ned til Peder Balkebygningen hvor Ragnhild Arneberg, Ingema Hoff og jeg fortalte om stolprosjektet og om kvinnene vi har valgt ut. Det er ulike nordiske kvinner fra opp gjennom tidende.
Huset har ni rom som vi tre har fått henge opp vår kunst i.


Jeg har i et rom hedret 13 ulike kvinner ved å dedikere et smykke til dem på denne måten

Det har vært en stor jobb og få alt på plass. Jeg har også med til Dronning Sonja og Mette Marit.

Noen flere. Utrolig ulike i stil og form for å matche vedkommende.

Ragnhild har masse akvareller og malerier og Ingema skulpturer.
Tro det eller ei, men jeg glemte å ta bilder når utstillingen var ferdig, så skal du vite mer kommer alt på min blogg http://ingunkleppan.blogspot.no/. Der skal jeg fortelle om smykkene og dersom har blitt utvalgt.
En fantastisk flott utstilling synes jeg det ble og mye skryt fikk vi. 

Vi har som sakt et felles prosjekt og hver vår separate utstilling. 
Jeg har med 45smykker + noe butikkvarer.
Den skal stå helt til 11august. 
Ta en pause og stopp på Kapp!

været lettet på hjemvegen, så her koker det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du skriver en kommentar til meg!
Det setter jeg pris på.